0

Košík

0,00 €

Váš košík je prázdny...

Pozrite si našu našu ponuku odporúčaných produktov.

Prihlásenie

+421 950 308 480

(Po - Ne 8.30 - 22.30 h)

Je nutné sa pri objednávaní tovaru registrovať?

+

Nie, pre nakupovanie sa nemusíte registrovať. Možnosť registrácie pre zákazníkov ale poskytujeme. Registrácia Vám prinesie mnoho výhod - výpis všetkých objednávok, reklamácií, pri objednaní tovaru už budete mať prednastavené fakturačné a doručovacie údaje. Do budúcnosti pripravujeme pre registrovaných zákazníkov vernostný program.

Ako odosielate tovar a kedy mi príde?

+

Tovar odosielame najčastejšie druhý deň od objednania a v nasledujúcich 2 pracovných dňoch je tovar doručovaný (pri nadrozmerných zásielkach - napr. biliardové stoly - je doba dodania max 5 pracovných dní od objednania). V malom percente prípadov posielame tovar tretí deň od objednania. O odoslaní tovaru budete vždy informovaný na email zadaný v objednávke.

K odosielaniu zásielok využívame služby Pošty bez hraníc. Ak zvolíte v nákupnom košíku Slovenskú poštu, doba doručenia sa pohybuje od 3 do 7 pracovných dní od expedície. Spoločnosť UPS doručuje zásielky druhý pracovný deň od expedície. Platbu je nutné vždy vykonať v Eurách – buď na náš slovenský účet alebo priamo pri prevzatí zásielky, ak sa jedná o platbu na dobierku.

Je možné zaslať tovar aj do inej krajiny?

+

Áno. Tovar je možné zaslať do Maďarska a Poľska. Ak si želáte tovar zaslať do Maďarska, navštívte, prosím, naše webové stránky iDilego.hu. V prípade zaslania tovaru do Poľska, využite náš poľský eshop Dilego.pl

Je možné si tovar niekde prehliadnuť?

+

Tovar je možné si prehliadnuť na našom výdajnom mieste v Karlových Varoch (iba na základe objednávky a predchádzajúcej dohody), ale nejedná sa o predvádzaciu miestnosť, tzn. tovar tu nie je vystavený. Z toho dôvodu odporúčame tovar objednať a ak Vám nebude vyhovovať, je možné ho do 14 dní vrátiť. Vrátenie do 14 dní platí aj v prípade osobných odberov.

Ešte mi neprišlo potvrdenie objednávky na email.

+

Je možné, že potvrdzovací email spadol do spamu (prosím, skontrolujte si spam vo Vašej schránke) alebo je nesprávne zadaný Váš email v objednávke. Prosím, kontaktujte našu zákaznícku linku, operátorka Vám pomôže.

V zásielke nebola faktúra?

+

Faktúra je súčasťou emailu o dokončení objednávky, rovnako ako číslo zásielky dopravcu, vďaka ktorému môžete svoju zásielku sledovať. Faktúra obsahuje elektronický podpis aj pečiatku, a je teda právoplatná aj pre účely účtovníctva.

Ako si mám tovar vyzdvihnúť na pošte, ak nemám auto a nemôžem uniesť ťažký balík (poštár raz zazvonil, a potom zanechal lístok)?

+

Odporúčame zatelefonovať na Vašu dodaciu poštu a požiadať o opätovné doručenie zásielky. Slovenská pošta je povinná Vám zásielku priviezť ešte raz.

Je možné zakúpiť tovar aj na splátky?

+

Nie, bohužiaľ, túto službu neponúkame

Ako dlho platí záruka na tovar?

+

Záruku na tovar poskytujeme podľa zákona v trvaní 2 rokov, na tovar zakúpený pre podnikateľské účely je táto záruka podľa zákona skrátená na 1 rok (zadaním IČ alebo DIČ do objednávky sa objednávka špecifikuje ako podnikateľská).

Aký je výrobca Vášho tovaru?

+

Výrobcov máme niekoľko, rovnako ako kategórií produktov. Šport, záhradné vybavenie, ratanový nábytok a hračky sú väčšinou od českých dodávateľov. Na ďalší tovar máme dodávateľa z Nemecka, ktorý má síce niektoré výrobné haly v Číne, napriek tomu však tovar musí spĺňať nemecké normy, a samozrejme normy EÚ.

Zaujímalo by ma, kedy má Váš zákazník nárok na zľavový kód?

+

Na využitie zľavového kódu má nárok každý zákazník a môže ho využiť po dobu jeho platnosti. O zľavových kódoch sa dozviete z nášho mailingu, k jeho odberu sa môžete prihlásiť na našej stránke alebo na našom Facebooku. Kód sa potom uvádza do kolónky „zľavový kupón" pri objednávaní v nákupnom košíku.

Je možné sobotné doručenie?

+

Bohužiaľ, ani jeden z našich dopravcov sobotné doručenie neumožňuje.

Zaisťujete aj potlač záhradných stanov?

+

Bohužiaľ nie.

Tovar, o ktorý mám záujem nie je dostupný. Je možné zistiť, kedy bude?

+

Ak máte záujem o tovar, ktorý už na stránkach nie je zobrazený, znamená to, že je momentálne vypredaný. V niektorých prípadoch sa už tovar nevyrába a v budúcnosti skladom nebude. Takisto je však tovar, ktorý iba čaká na naskladnenie u dodávateľa. Odporúčame preto sledovať naše stránky.

Čo znamená, ak má produkt uvedenú dostupnosť "na dotaz"?

+

Jedná sa o tovar, ktorý už môže byť vypredaný alebo zostávajú posledné kusy, tento tovar Vám nemôžeme pred potvrdením objednávky garantovať. Z toho dôvodu odporúčame pred objednaním kontaktovať zákaznícku linku, kde Vás informujeme, či je produkt skladom.

Poskytujete fotografie umývadiel, pri ktorých je každý kus originál?

+

Bohužiaľ nie, je nám to veľmi ľúto, ale z dôvodu vyťaženosti na našom sklade nie je možné každý kus fotografovať a zasielať zákazníkom na výber. Umývadlá sú skutočne každý kus originál, väčšina typov sa líši iba sfarbením a štruktúrou kameňa, ale umývadlá typu SAVONA, MERAN, TORTONA a FOSSIL sa výrazne medzi sebou líšia aj rozmermi a predovšetkým tvarom.

Pri zakúpení tohto umývadla si musíte uvedomiť, že kupujete unikátny kus, ktorý nikde inde ako u Vás doma neuvidíte.

Je možné nechať si objednaný tovar zaslať k určitému datu?

+

Áno, zásielku Vám môžeme zaslať k určitému datu, ale iba v dobe do 7 dní od objednania tovaru. Ak si želáte zásielku zaslať neskôr, je nutné, aby platba prebehla vopred.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bol doručený nefunkčný tovar? Potrebujem tovar vrátiť alebo reklamovať.

+

Najskôr vyplňte reklamačný formulár. V prípade, že Vás k tomu vyzve reklamačné oddelenie alebo odstupujete od zmluvy, nám tovar zašlite na adresu GENOX s.r.o., Areál Kanov, Závodní 293, Karlovy Vary 360 18, Česká republika. Zásielku nikdy nezasielajte na dobierku! Takto odoslané zásielky nebudú prevzaté.